Novice v temi: športni terenci (suv)

Honda in Toyota načrtujeta obsežno širitev na indijskem trgu, Maruti Suzuki pa se bori za ohranitev tržnega deleža
gospodarstvo posel
Honda in Toyota načrtujeta obsežno širitev na indijskem trgu, Maruti Suzuki pa se bori za ohranitev tržnega deleža

Honda načrtuje lansiranje desetih novih modelov v Indiji do leta 2030, vključno s sedmimi športnimi terenci (SUV), s čimer želi povečati prodajo in tržni delež. Toyota prav tako cilja na 10-odstotni tržni delež do leta 2030 in bo lansirala 15 novih modelov, med katerimi bosta vsaj dva nova SUV-ja, ki bosta konkurirala vodilnim proizvajalcem SUV-jev. Medtem pa si Maruti Suzuki prizadeva povrniti 50-odstotni tržni delež na indijskem trgu osebnih vozil, ki ga je nazadnje imel v finančnem letu 2018-19, saj je njegov delež padel na približno 40 odstotkov zaradi povečanja popularnosti SUV-jev.

Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
31. okt 10:05
Maruti Suzuki se v Indiji osredotoča na športne terence zaradi upada prodaje majhnih avtomobilov
avtomobilizem gospodarstvo
Maruti Suzuki se v Indiji osredotoča na športne terence zaradi upada prodaje majhnih avtomobilov

Indijska enota japonske družbe Suzuki Motor Corp se zaradi upada prodaje majhnih avtomobilov osredotoča na športne terence (SUV). Podjetje načrtuje lansiranje novega športnega terenca 3. septembra in upa, da bo s tem podvojilo svojo prodajo v tem segmentu. Cilj podjetja Maruti je doseči 50-odstotni tržni delež na domačem trgu, kar je več od sedanjih 40%. Novi športni terenec naj bi bil bolj množična različica modela Grand Vitara, katerega prodaja se je v zadnjih mesecih ustalila.

Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
13. avg 6:32